SOLON.R – Software pentru Vânzări în Restaurante.
O soluție creată pentru ritmul alert din restaurante, baruri și cafenele. SOLON.R îți oferă o interfață intuitivă, operare rapidă și rapoarte detaliate, astfel încât tu să știi mereu ce, cât și când se vinde. Mai puține erori, comenzi mai rapide, clienți mai mulțumiți.

Un soft gândit pentru ospătari, manageri și… clienți grăbiți
SOLON.R e gândit pentru eficiență în orice tip de locație: de la fine dining la autoservire și livrări. Personalizezi interfața în funcție de sală, reprezinți grafic mesele, lansezi comenzi cu două atingeri. Aplicația reduce haosul din sală și oferă control total în bucătărie și gestiune. Rapoartele integrate îți arată exact cum performează locația ta, în timp real.
Control total, comenzi rapide și integrare completă
Ai control absolut asupra comenzilor din restaurant, de la preluare până în farfurie. Comenzile din sală, bar sau bucătărie se distribuie automat către imprimantele dedicate (bucătărie caldă, grill, deserturi etc.), iar ospătarii pot lansa comenzi direct de pe dispozitive mobile (telefoane, tablete).
Totul se sincronizează perfect cu SOLON.G pentru stocuri și aprovizionare. Adică: mai puțin haos, mai mult control, zero nemulțumiri din bucătărie.


Funcționalități avansate pentru performanță și flexibilitate
SOLON.R este făcut pentru realitatea din teren:
- Funcționează impecabil pe touchscreen și Android
- Permite deschidere multiplă pe masă
- Mută comenzi între mese fără dureri de cap
- Acceptă observații personalizate pe fiecare preparat
- Susține promoții dinamice (Happy Hour, fidelizare, discounturi)
Toate acestea vin cu rapoarte detaliate pe produse, ospătari și gestiuni. Și da, se integrează cu SOLON.H și SOLON.G ca să ai o evidență clară asupra consumurilor și notelor de plată.
Funcționalități extinse pentru o gestiune HoReCa fără cusur
Vrei să afli mai multe despre SOLON.R?
Completează formularul și lasă-ne să îți arătăm cum poți transforma haosul din sală în control total.
Fie că ești un restaurant cu livrări, o cafenea cozy mică sau o locație cu mai multe săli, echipa noastră îți răspunde rapid și clar.
Vorbim pe limba ta, fără argou și îți oferim soluții

Multisoft, în cuvintele celor care ne folosesc zi de zi
Experiențele clienților vorbesc cel mai bine despre noi
Multisoft = soft românesc de calitate PREMIUM! Echipa de suport este super profi, răspunde mereu cu promptitudine și profesionalism tuturor solicitărilor noastre.
De la implementarea software-ului la proprietatea noastră până la profesionalismul de care dă dovadă echipa de asistență permanentă, SOLON este excelent în toate aspectele lui.
Putem spune cu ușurință că există alternative. Dar oare chiar sunt? După ce am testat mai multe opțiuni, când am ajuns la Solon am realizat că ne putem opri. La echipa Multisoft găsești tot ce ai nevoie pentru hotelul/restaurantul tău și găsești, înainte de orice, un partener cu care conversezi de drag și nu pentru că ai nevoie de customer support. Multisoft în câteva cuvinte: totul se rezolvă ieri (cei din industria ospitalității știu ce înseamnă să rezolvi ieri problema de astăzi), orice are o soluție și… alături de tine & afacerea ta.
Colaborăm de peste 15 ani, timp în care echipa Multisoft ne-a oferit soluții eficiente pentru domeniile de activitate specifice grupului nostru de firme, adaptându-se cerințelor noastre. Echipa Multisoft este deschisă noilor provocări apărute în domeniu, având un mod profesionist de a aborda problemele și de a le soluționa.
Software integrat excelent și o echipă profesionistă. Folosim soluțiile lor integrate din decembrie 2018 și suntem foarte mulțumiți… Recomandăm soluțiile și serviciile Multisoft tuturor companiilor care vor să-și eficientizeze activitatea.
Din anul 2018 am început colaborarea cu MULTISOFT, colaborare care ne-a ajutat în dezvoltarea afacerii și în aceeași măsură a facilitat activitatea zilnică… Apreciem promptitudinea și suportul de care ați dat dovadă în acești ani de colaborare.
În anul 2018, societatea noastră a luat decizia de a implementa, pe lângă modulele de gestiune, hotel și restaurant, și modulele Solon pentru salarii, mijloace fixe și contabilitate… Este un soft destinat în special activității HORECA, dar nu numai.
Am început colaborarea cu echipa Multisoft în vara anului 2013… Programele sunt ușor de utilizat și oferă soluții complete pentru activitatea unei societăți cu aprox. 10.000 clienți.
O echipă bazată pe profesionalism, oferind soluții eficiente și o strategie de dezvoltare pe termen lung. Multisoft s-a dovedit a fi un partener de bază.
Parteneriatul excelent pe care l-am dezvoltat cu Multisoft de-a lungul timpului ne-a determinat să fie opțiunea noastră numărul 1 pentru fiecare linie de business pe care am dezvoltat-o!…
După 20 ani în care am operat proprietăți cu standard de 4 și 5 stele, am găsit în echipa MULTISOFT un partener local, pliat pe nevoile activității sezoniere… Am achiziționat o soluție centralizată, cu toate programele interconectate.
Am achiziționat pachetul Solon cu toate modulele și l-am implementat cu succes începând cu luna aprilie 2020. Programele au o interfață intuitivă, ușor de utilizat și oferă soluții complete pentru activitatea HoReCa.
În anul 2017, am fost puși în situația de a alege o soluție corectă pentru activitatea de gestiune hotelieră… Soluția Multisoft a fost ca o gură de aer pentru noi.
Am început colaborarea cu Multisoft încă din 2012… Cu ajutorul Solon Hotel am putut să-mi fac rapoartele mele și să le primesc automat pe telefon. De ce i-aș alege din nou? Pentru că sunt din Constanța, din România, și oferă soluții personalizate.
Ca urmare a colaborării noastre din 2014 până în prezent, dorim să vă mulțumim pentru relația profesională și pentru suportul acordat.
SOLON este un program ce se pliază perfect pe nevoile noastre… Flexibilitatea și profesionalismul se remarcă de la primul impact cu sistemul.”