Contact
Contacteaza echipa Multisoft
Completeaza formularul, iar unul dintre membrii echipei noastre te va contacta in cel mai scurt timp posibil
Descopera toti clientii
Date de contact
Telefon suport tehnic: 031.229.77.77 sau 0241.59.59.59 urmat de tasta 1, 2 sau 3 in functie de optiunea dorita
Daca ati selectat tasta 1 – suport programe, in continuare veti fi rugat sa selectati departamentul care doriti sa va asigure suport tehnic astfel:
Suport tehnic Email

E-mail-uri departamente:

Hotel: hotel@multisoft.ro

SPA: spa@multisoft.ro

Restaurant: restaurant@multisoft.ro

Gestiune: gestiune@multisoft.ro

Financiar: contabilitate@multisoft.ro

Salarizare: salarizare@multisoft.ro

Echipamente: hard@multisoft.ro

Telefoane secretariat

Tel: +40 312 297 777 / tasta 3

Tel: +40 241 615 211 / tasta 3

Tel: +40 241 595 595 / tasta 3

Mob: +40 730 628 080

1
Hotel – tasta 1
2
Restaurant – tasta 2
3
Vanzari magazin – tasta 3
4
Financiar contabilitate – tasta 4
5
Gestiune – tasta 5
6
Mijloace fixe – tasta 6
7
Salarizare – tasta 7
Date fiscale

Sediu Multisoft: Str. Aleea Albastrelelor Nr 4, Constanta, 900132, Romania

C.I.F.: RO 1899720

Reg. Com.: J13/1406/20.05.1991

Capital social: 45.400 RON

Email & Website

E-mail: office@multisoft.ro

Web: www.multisoft.ro

Informare - sistem inteligent integrat de preluare a apelurilor telefonice
+

Stimate Partener, te informam ca in scopul imbunatatirii calitatii serviciilor de suport tehnic am dezvoltat si implementat un sistem inteligent integrat de preluare a apelurilor telefonice.


Incepand cu 04.05.2020 solicitarile dvs. telefonice da natura tehnica vor fi preluate doar de numarul de telefon 031.229.77.77.


Raman operationale numerele de secretariat 0241.615.211, 0241.595 959 precum si 0742753340


In intervalul 04.05.2020 – 29.05.2020 centrala va functiona in regim de test, fiind posibil sa apara situatii in care functionarea sa nu fie cea dorita si de aceea va rugam ca in situatia in care nu reusiti sa ne contatctati sa trimiteti un e-mail pe adresa departamentului de la care doriti acordarea de suport tehnic si veti fi contactati in cel mai scurt timp.


Va multumim anticipat pentru intelegerea de care veti da dovada si va asiguram ca vom depune toate eforturile pentru a remedia in cel mai scrut timp toate posibilele situatii neplacute.


In continuare dorim sa va prezentam modul de interactiune al dumnevostra cu centrala telefonica.


La efectuarea unui apel catre numarul unic 0312297777, veti fi intampinati cu un mesaj general de informare cu privire la GDPR. Puteti apasa in orice moment optiunea dorita (1,2,3,4) ceea ce inseamna acordul dumneavoastra. Imediat dupa acest mesaj vi se va solicita sa selectati o optiune astfel:

In situatia in care apelul este in intervalul nostru de acordare a suportului tehnic si anume „de luni pana vineri in intervalul 8 – 22 iar sambata, duminica si de sarbatori legale in intervalul 9 – 22.” pentru aplicatiile Solon.H (receptie hoteliera) , Solon.R (vanzari restaurant) , Solon.V (Vanzare magazin) si de „ de luni pana vineri in intervalul 8 – 17 ” pentru restul departamentelor, vi se va solicita, introducerea codului de client sau in situatia in care nu il aveti la indemana a codului fiscal. In situatia in care nu aveti facturi restante apelul va merge la prima persoana libera din departamentul solicitat.

 

 

Daca ati selectat tasta 1 – suport programe, in continuare veti fi rugat sa selectati departamentul care doriti sa va asigure suport tehnic astfel (puteti apasa in orice moment tasta departamentului dorit):

 

 

In situatia in care apelul este in intervalul nostru de acordare a suportului tehnic si anume „de luni pana vineri in intervalul 8 – 22 iar sambata, duminica si de sarbatori legale in intervalul 9 – 22.” pentru aplicatiile Solon.H (receptie hoteliera) , Solon.R (vanzari restaurant) , Solon.V (Vanzare magazin) si de „ de luni pana vineri in intervalul 8 – 17 ” pentru restul departamentelor, vi se va solicita, introducerea codului de client sau in situatia in care nu il aveti la indemana a codului fiscal. In situatia in care nu aveti facturi restante apelul va merge la prima persoana libera din departamentul solicitat.

In toate celelate situatii: apel in afara programului, facturi restante aveti posibilitatea sa apasati pe tasta 9, sa inregistrati un mesaj vocal care este transmis automat departamentului solicitat si in functie de situatie veti fi contactat de catre noi in cel mai scurt timp posibil.

Pentru informatii actualizate va rugam sa consultati site-ul firmei noastre la adresa www.multisoft.ro/contact.

Va recomandam cu aceasta ocazie sa va inregistrati pe portalul www.soloncloud.ro. Prin intermediul acestuia veti putea in orice moment sa va vedeti si sa va listati soldul restant daca este cazul, sa va descarcati o factura in situatia in care nu o aveti sau sa faceti plata soldului restant folosind in/un card bancar.

Procedura de inregistrare este:

 

hotel
Solon.H
contabilitate
SOLON.C
restaurant
Solon.R
gestiune
SOLON.G
magazin retail
SOLON.V
mijloace fixe
SOLON.M
salarii
SOLON.S
bugetar
SOLON.Alop

2022 @ Multisoft. All rights reserved. Developed by Touch-Media.