Mai intai, sa intelegem ce este: reprezinta un modul suplimentar, foarte usor de utilizat, creat de programatorii nostri, care se poate interfata cu sistemul dvs. de rezervari Solon.H.
Acesta vine in ajutorul clientilor nostri, in urma intelegerii nevoilor lor si avand o experienta de peste 25 ani in domeniul HORECA, cu o echipa de programatori carora le plac noutatile si provocarile, suntem mereu pe acelasi trend de urcare al tehnologiei si mereu deschisi la necesitatile si ideile clientilor nostri. Pana la urma, nu asa este o firma orientata catre client?
Care sunt functionalitatile acestui modul?
Utilizatorii din softul hotelier pot trimite task-uri catre Tehnic sau Cameriste, chiar si nominal, fara a mai fi nevoie de a apela. Ei pot finaliza task-ul la randul lor dupa ce si l-au indeplinit.
De asemenea, camerista, direct de pe tableta sau telefonul mobil poate posta produsele de minibar consumate pe camera sau marca camera ca si curata cand a finalizat-o, fara a mai fi nevoie sa anunte Receptia. In orice moment se va sti starea fiecarei camere, iar daca cineva nu si-a indeplinit atributiile si exista reclamatii, veti putea sti oricand cine va fi tras la raspundere.
Exista posibilitatea de a crea mai multe tipuri de prioritate, precum urgent, important, foarte important, sau se pot adauga observatiile turistilor.
Se poate vizualiza in jurnalul task-urilor cine l-a preluat, la ce ora a inceput si la ce ora a finalizat, iar daca nu s-a realizat, motivul pentru care nu s-a intamplat acest lucru.
Pentru mai multe detalii, nu ezitati sa ne contactati.