Blog

Email Marketing – Mentineti contactul cu clientii folosindu-va de softul de gestiune hoteliera

Stiati ca puteti integra in softul hotelier Solon adresa de email a hotelului?

Sunt necesare cateva detalii tehnice pe care noi le vom seta, dupa care puteti incepe.

Ce puteti face mai exact? Marketing bilateral eficient prin email!

Turistii din hotelul dvs. vin si pleaca, dar mai revin? Cum ii atrageti sa mai revina?

In primul rand, trebuie sa va cunoasteti clientii. Catre ce segment de clienti va oferiti serviciile si cum sunt ei ca si consumatori, ce preferinte si ce asteptari au de la sederea in hotelul dvs.?

Dupa ce cunoasteti aceste detalii, mentineti legatura si faceti-i sa se simta speciali prin diferite metode: anunturi, noutati, oferte personalizate, pachete, discounturi, felicitari cu ocazia zilei de nastere, poate un buchet de flori proaspete la sosire, sau poate un tichet cu un cod de reducere la anumite servicii din afara hotelului. Totul depinde de cat de mult doriti sa va implicati!

  • Mail de confirmare a rezervarii

Exista posibilitatea de personalizare a template-urilor de confirmare atat in limba romana, cat si in engleza.

  • Pre-arrival email

Puteti trimite clientilor dvs. un Reminder inainte de sosire, o oferta personalizata de upgrade al camerei sau o oferta/ informare cu privire la serviciile/ facilitatile incluse in pret sau contracost.

  • Mailuri cu oferte, promotii, coduri promotionale
  • Mail cu factura proforma, factura de avans sau factura de servicii.
  • Mailuri cu mesaje de aniversare

Exista posibilitatea in softul hotelier de filtrare dupa Aniversari intr-o perioada aleasa de dvs. De asemenea, mai exista varianta de a vizualiza sarbatoritii din data ‘…..’ direct de pe Diagrama camerelor, daca doriti sa faceti o surpriza turistilor care isi vor sarbatori ziua de nastere la hotelul dvs.

  • Mailuri post check out

Poate doar le multumiti turistilor pentru ca v-au ales, ori doriti sa le trimiteti un link cu invitatie catre Feedback, sunt importante si aceste mailuri trimise dupa plecarea acestora din hotel.

  • Mailuri cu oferte personalizate in functie de gradul de fidelitate al turistului sau de segmentul de piata
  • Vouchere pentru alt hotel, in cazul in care aveti mai multe proprietati.
Distribuie:
Inapoi la blog
O platforma software nu este altceva decat un ansamblu de tehnologii si de servicii software concepute pentru a dezvolta o gama larga de aplicatii, inclusiv aplicatii desktop. Platformele software ofera un mediu de dezvoltare si rulare comun care poate include o serie de instrumente si servicii, precum limbaje de programare, biblioteci de cod, baze de date, servicii de gestionare a identitatii, servicii de securitate, instrumente de testare si multe altele.
detalii
Va invitam sa ne cunoastem si sa povestim despre solutia perfecta pentru digitalizarea afacerii, care se adapteaza perfect pentru orice domeniu de activitate si 100% legislatiei in vigoare.
detalii
Modul Housekeeping si Maintenance este foarte usor de utilizat si este orientat atat catre necesitatile clientilor, cat si catre companiile din domeniul HORECA.
detalii
Cu ajutorul modulului suplimentar aveti oportunitatea de a fi in permanenta la zi cu evenimentele din zona, dar si de a gestiona rezervarile clientilor pe Diagrama intr-un mod inovativ. 
detalii
Cum centralizezi dintr-un singur raport veniturile, gradul de ocupare, TMZ-ul sau ADR-ul, comparativ cu alta data? Direct din softul hotelier SOLON.H.
detalii

2022 @ Multisoft. All rights reserved. Developed by Touch-Media.