Blog

Email Marketing – Mentineti contactul cu clientii folosindu-va de softul de gestiune hoteliera

Stiati ca puteti integra in softul hotelier Solon adresa de email a hotelului?

Sunt necesare cateva detalii tehnice pe care noi le vom seta, dupa care puteti incepe.

Ce puteti face mai exact? Marketing bilateral eficient prin email!

Turistii din hotelul dvs. vin si pleaca, dar mai revin? Cum ii atrageti sa mai revina?

In primul rand, trebuie sa va cunoasteti clientii. Catre ce segment de clienti va oferiti serviciile si cum sunt ei ca si consumatori, ce preferinte si ce asteptari au de la sederea in hotelul dvs.?

Dupa ce cunoasteti aceste detalii, mentineti legatura si faceti-i sa se simta speciali prin diferite metode: anunturi, noutati, oferte personalizate, pachete, discounturi, felicitari cu ocazia zilei de nastere, poate un buchet de flori proaspete la sosire, sau poate un tichet cu un cod de reducere la anumite servicii din afara hotelului. Totul depinde de cat de mult doriti sa va implicati!

  • Mail de confirmare a rezervarii

Exista posibilitatea de personalizare a template-urilor de confirmare atat in limba romana, cat si in engleza.

  • Pre-arrival email

Puteti trimite clientilor dvs. un Reminder inainte de sosire, o oferta personalizata de upgrade al camerei sau o oferta/ informare cu privire la serviciile/ facilitatile incluse in pret sau contracost.

  • Mailuri cu oferte, promotii, coduri promotionale
  • Mail cu factura proforma, factura de avans sau factura de servicii.
  • Mailuri cu mesaje de aniversare

Exista posibilitatea in softul hotelier de filtrare dupa Aniversari intr-o perioada aleasa de dvs. De asemenea, mai exista varianta de a vizualiza sarbatoritii din data ‘…..’ direct de pe Diagrama camerelor, daca doriti sa faceti o surpriza turistilor care isi vor sarbatori ziua de nastere la hotelul dvs.

  • Mailuri post check out

Poate doar le multumiti turistilor pentru ca v-au ales, ori doriti sa le trimiteti un link cu invitatie catre Feedback, sunt importante si aceste mailuri trimise dupa plecarea acestora din hotel.

  • Mailuri cu oferte personalizate in functie de gradul de fidelitate al turistului sau de segmentul de piata
  • Vouchere pentru alt hotel, in cazul in care aveti mai multe proprietati.
Distribuie:
Inapoi la blog
Modul Housekeeping si Maintenance este foarte usor de utilizat si este orientat atat catre necesitatile clientilor, cat si catre companiile din domeniul HORECA.
detalii
Cu ajutorul modulului suplimentar aveti oportunitatea de a fi in permanenta la zi cu evenimentele din zona, dar si de a gestiona rezervarile clientilor pe Diagrama intr-un mod inovativ. 
detalii
Cum centralizezi dintr-un singur raport veniturile, gradul de ocupare, TMZ-ul sau ADR-ul, comparativ cu alta data? Direct din softul hotelier SOLON.H.
detalii
Solutia de Online Booking: integrare directa in site-ul dumneavoastra sau Facebook! Dati-le oportunitatea turistilor sa isi rezerve singuri vacanta ideala la hotelul dvs.!
detalii
Ne-am extins portofoliul cu modulul Channel Manager care poate integra softul hotelier Solon.H cu platforme de rezervari online dintre cele mai cunoscute.
detalii
hotel
Solon.H
contabilitate
SOLON.C
restaurant
Solon.R
gestiune
SOLON.G
magazin retail
SOLON.V
mijloace fixe
SOLON.M
salarii
SOLON.S
bugetar
SOLON.Alop

2022 @ Multisoft. All rights reserved. Developed by Touch-Media.